شاید این سوال ها برای شما هم پیش آمده باشد: که چرا به خرید محصولات یک برند علاقه دارید؟ آیا بر اساس نیازتان خرید می کنید یا گاهی در یک لحظه تصمیم به خرید می گیرید؟ بسته بندی خلاقانه چه تاثیری در فروش محصول دارد؟
بعد از مدتی فکر کردن احتمالا به این نتیجه می رسید که آن محصول را خریده اید چون برای شما جذاب بوده است. بسیاری از اوقات افراد محصولی را خریداری می کنند که به آن ها حس خوبی می دهد. این هدف بسته بندی است. اگر بسته بندی اصولی و خلاقانه باشد باعث فروش محصول می شود. یک بسته بندی هوشمندانه مشتری را جذب می کند و پیام مورد نظر شما را به او می رساند. در دنیای رقابتی امروز اهمیت بسته بندی کمتر از خود محصول نیست. علاوه بر جذاب بودن کاربردی بودن ان هم مهم است. به عنوان مثال برند اپل به فراید باز کردن بسته بندی محصولات خود دقت زیادی کرده و تجربه خوشایندی را برای خریدارانش فراهم می کند.​​​​​​​

بسته بندی​​​​​​​

کارتن لمینت چیست؟
​​​​​​​لمینت در حقیقت نوعی پوشش پلاستیک است که علاوه بر صنعت چاپ و بسته بندی در صنایع مختلف دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر در صنعت بسته بندی کارتن های لمینتی طرفداران بسیاری دارد که می توان به کمک این جعبه های با کیفیت کالاهای گران قیمت و همچنین کالاهایی که نیاز مند نگهداری بیشتری در حمل و نقل هستند را بسته بندی کرد. کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل شده است که لایه پایه جنس یک ورق نازک پلاستیک است. این لایه مانع جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم و در واقع لایه میانی از پایه کامپوزیت تشکیل شده است و لایه رویی نیز یک لایه تزئینی است که بسته به فرآیند تولید این لایه ها کم و زیاد می شوند. لمینت در صنعت بسته بندی از سلولز و رزین تشکیل می شود. و کلیه کارتن هایی که از این جنس ساخته می شوند بسیار مقاوم، مستحکم و در عین حال بسیار زیبا هستند.